Minä etsin kirjeystäviä Suomesta!

Du suchst Kontakte oder Brieffreundschaften in Finnland (oder als Finnin/Finne in Deutschland? Versuche es mal hier!

Moderatoren: Peter, Sapmi

Antworten
Gillmeise
Landkartengucker
Beiträge: 1
Registriert: 11. Nov 2007 19:25
Wohnort: Uppsala
Kontaktdaten:

#1 Minä etsin kirjeystäviä Suomesta!

Beitrag von Gillmeise »

Minä olen 33-vuotias nainen ja oppin suomea. Minä etsin kirjeystäviä Suomesta. Minä puhun vain vähän suomea, mutta puhun saksaa, ruotsia ja englantia. :))

Hej! Jag är 33 år gammal och söker brevvänner från Finland! Mina intressen är djur ( har en katt och tycker även mycket om andra djur som kor, kaniner, med mera ... ), musik ( spelar tvärflöjt och sjunger i kör ), att brevväxla, bär- och svampplockning och så Finland förstås! Du kan skriva till mig på antingen svenska, tyska eller engelska. :D

Moi! I'm 33 years old and looking for pen pals from Finland. My interests include animals ( I've got one cat, and I like even other animals, especially cows and rabbits ), playing the flute, singing in the choir, listening to music, picking berries and mushrooms and travelling to Finland of course! You can write me in English, German or Swedish. :rolleyes:

Kirjoita pian!

e-post: [url]mailto:Gillmeise@hotmail.com[/url] ( <- Sinä saat minun osoiteni kun kirjoitat sähköposti minulle. ) :)

Paljon terveisiä!

Kathrin
Minä rakastan Suomea!
Antworten

Zurück zu „Kontakte und (Brief)freundschaften“